Porrastusleikkaus asiakkaalle 19.9.2019

Minulle tuli tänään aamulla asiakas. Tein hänelle porrastusleikkauksen. Hänellä oli keskipitkät hiukset eli ne olivat vähän yli hartioiden. Hän halusi hiusten lyhenevän aika paljon, joten otimme siitä  jonkin verran pois. Kun heti alkuun aloin tarkastaa asiakkaan hiuksia, huomasin että ne oli tosi kuivat. Sen takia, koska hiukset oli ihan tosi kuivat, niin käytin kosteuttavaa shampoota. Latva oli myöskin vähän kuivaa, mutta asiakkaalla oli blondit hiukset joten hän toivoi, että jos shampoo tai hoitoaine voisi olla blondeille hiuksille. Sen takia käytin blondes&higlights hoitoainetta. Kun olimme pesseet hiukset, aloin taas jälkeen tekemään ristipääjakoa. Tein myöskin sisäkehäosan, koska tein porrastusleikkausta. Kun olin tehnyt jaot, leikkasin mittapituuden. Mittapituuden jälkeen aloin leikkaamaan hiuksia porrastamalla. Sen jälkeen, kun olin saanut porrastusleikkauksen valmiiksi, aloin föönaamaan. Käytin föönatessani pyöröharjaa. Sen jälkeen kun hiukset olivat kuivat, suoristin ne. Suoristuksen jälkeen hiukset olivat valmiit.

Minun mielestäni porrastus on vaikein leikkuutekniikka tähän mennessä niistä, mitä meillä on ollu. Se oli silti kivaa, kun huomasin että lopputulos oli kiva:).

Unohdin myöskin ottaa ihan ennen kuvan, joten otin hiuksista ennen kuvan märkänä :/. En myöskään muistanut ottaa ristipääjaosta ja sisäkehäosasta kuvaa mutta jos haluat nähdä niitä, niin löydät ne aiemmista blogipostauksistani, joissa olen tehnyt sen muille asiakkaille. Tässä silti muutamia kuvia.



                                                 





Kommentit

Suositut tekstit