Hiusten porrastusleikkaus 13.9.2019

Aloitin tänään tekee harjoituspäälle porrastusleikkausta. Se oli mun mielestä kivaa tehä, mut mä jatkoin sitä viellä maanantaina (16.9) jolloin se tuntui hankalalta, kun olin jo siinä ajassa unohtanut sen tekniikan. Mulle kerrottiin sitten uusiksi, et miten se tehään ja sitten se onnistui taas. Hiusten porrastuksessa, pää kasteltiin ensiksi ihan kokonaan. Sitten tehtiin ristipääjako ja jätettiin siihen sisäkehäosa. Nykyään noi on todella helppo tehä, koska ne tehdään aina, kun leikataan hiuksia. Sen jälkeen otettiin pieni osio, ja leikattiin se siten, miten porrastusleikkaus tehdään. 
Mun mielestä sormien asento/sormien pitäminen oikeassa asennossa, oli hankalinta. Oon vieläkin todella innoissani hiusten leikkaamisesta ja huomenna tulee jo eka asiakas siihen. Se mus kyllä vähän pelottaa, mutta ootan silti kovin. 





Kuvissa näkyy ennen ja jälkeen kuvat, mutta niissä näkyy myös, kun olen tehnyt ristipääjaon ja sisäkehäosan.




Kommentit

Suositut tekstit