Urasuunnittelu

Sitten joskus vanhana minun eläkepäivinäni unelmani olisi asua ulkomailla mieheni kanssa eikä stressata mistään turhasta/ ylimääräisestä. 
Tottakai melkein jokaisessa perheessä on auto. Auto on minulle aika tärkeä asia tulevaisuudessa perheen takia. Lapsia tulevaisuudessa täytyy ehkä kuskata mahdollisiin harrastuksiin tai mennä itse omiin harrastuksiin ja töihin. 
Häät on mulle sellainen asia, joista mä oon aina haaveillut. Haluaisin sellasen ison prinsessa hääpuvun ja ison juhlapaikan. Häät haluaisin ehkä mahdollisesti myöskin silloin, kun elämässä menee hyvin ja yrityksellä pyyhkisi mahdollisesti hyvin yms. 

Joskus tulevaisuudessa mä haluan myöskin perheen. Haluaisin sen sitten, kun elämäntilanne on hyvä ja yritys on ehkä hetken aikaa ollut pystyssä tai olen ollut jossain töissä. Sen näkee sitten, koska olen ihminen jolla on paljon unelmia, mutta silti elän vain päivä kerrallaan. 
Mä kävin vähän aikaa sitten ripsikoulutuksen ja osaan nyt tehä klassisia ja volyymiripsiä. Haluaisin, että ripset liittyy myöskin mun yritykseen ja aijon todennäköisesti siellä niitä tehdä. Ripsien tekeminen on todella hauskaa ja se on myöskin kivaa vaihtelua hiuksien teon lisäksi. 

Mä opiskelen tällä hetkellä Salossa hius ja kauneudenhoitoalaa. Musta pitäisi joskus tulevaisuudessa valmistua parturi-kampaaja. Mun pitäisi valmistua vuonna 2021-2022.
Mä haluaisin todella kovin joskus tulevaisuudessa perustaa oman yrityksen. Se on se, mihin mä tähtään. Sen takia mulle tärkeet aiheet koulussa olisi yrittäjyys. Amistylessä työskentely olis myöskin todella tärkeetä. Olen myöskin todella innoissani tästä alasta ja olen varma siitä, että haluan tätä jatkaa.

Todella suuri unelmani on saada hieno omakotitalo, jossa voisin perheeni kanssa asua. Sen eteen täytyy tottakai tehdä tosi paljon töitä mut se on mun todella suuri haave, että sellasen saisin:).




Tässä kerron vielä hieman elämästäni/ siitä mitä toivon sen joskus tulevaisuudessa olevan. Haluan siis perustaa oman kampaamon. Haluan että siellä minulla on pieni ja tiivis porukka, joiden kanssa olemme läheisiä ja voimme auttaa toisiamme erilaisissa asioissa. Haluan, että työpaikallani on hienot vaatteet ja hyvä työympäristö. Kaikki pienetkin asiat tekevät paljon, kuten esimerkiksi juuri vaatteet taikka sisustus. Keskustelu on myöskin tärkeää tässä työssä. Asiakkaiden kanssa on kiva vaihdella kuulumisia yms.
Minun vahvuuksiani ovat ehkä päättäväisyys ja iloisuus. Iloisuus on tärkeää, koska valmistaudun sosiaaliseen työhön jossa täytyisi pyrkiä aina näyttämään helposti lähestyttävältä ja iloiselta. Päättäväisyys taas on tärkeää yritysasioissa esimerkiksi siten, että päättää tehdä jonkun asian, niin sen myöskin tekee.





10vuoden kuluttua toivon olevani perheellinen yrittäjä. Asuisin hienossa talossa ihanan ja tukevan perheeni kanssa. Meillä olisi paljon hauskaa odotettavaa tulevaisuudelta ja töihin olisi kiva herätä joka päivä.




Kommentit

Suositut tekstit